Acasă Actualitate Interna Paralela 45 susține că a acceptat amenda Consiliului Concurentei pentru a închide...

Paralela 45 susține că a acceptat amenda Consiliului Concurentei pentru a închide o investigație care trenează de patru ani

14
0
DISTRIBUIȚI

Continuă să apară reacțiile agențiilor de turism amendate azi de Consiliul Concurenței.

”Există multe practici ale Consiliului Concurenței care nu sunt cunoscute publicului larg. De unde să știi că dacă primești un email neconform cu regulile de concurență, trebuie să te dezici? Nimeni, niciodată, nu a făcut astfel de precizări, iar activitatea de prevenție a Consiliului Concurenței este aproape zero. Referitor la acest aspect, Paralela 45 a înaintat către Consiliul Concurenței, chiar înainte de începerea acestei investigații, o adresă prin care solicită clarificări cu privire la practicile concurențiale. Adresa a rămas fără răspuns!

În plus, analizele făcute de Consiliul Concurenței în cadrul investigației activității agențiilor de turism nu au la bază verificarea impactului în piață”, transmite agenția Paralela 45 prin intermediul unui comunicat de presă.

“Paralela 45 a fost amendată pentru o corespondență de 11 email-uri, fără niciun impact pe piață. Discuțiile despre împărțirea locurilor pe charter dintre turoperatori nu au avut un impact negativ în piață, nu au creat prejudicii nimănui. Nu e nimic ilegal ca touroperatorii să își împartă locurile pe avioane, aceeași practică este întâlnită și în străinătate.

Împărțirea locurilor pe un charter se face pentru a avea garanția că acesta va opera întregul sezon. Nu sunt tarife impuse, sunt costurile reale ale vacanțelor pe charter. Reducerile la cazare pentru pachetele pe charter vin de la hotelieri, ori fac parte din campanii pe care le au, din când în când, touroperatorii”, declară Alin Burcea, proprietarul Paralela 45.

”Informațiile prezentate Consiliul Concurenței de agenția care a primit imunitate la amendă sunt exagerări făcute cu scopul de a nu fi sancționat la fel ca restul touroperatorilor”, susțin reprezentanții agenției în comunicatul transmis Europa FM.

“Am militat și milităm în continuare împotriva marketingului mincinos în piață, prin care clienții sunt induși în eroare. Respectul față de client înseamnă respectul față de propriul business, angajați, familiile noastre. Nu vom vinde niciodată pachete de 1 euro sau cu taxe zero. Nu ne atragem turiștii prin reclamă

mincinoasă, ci prin serviciile de calitate pe care le oferim. 29 de ani de experiență în piață înseamnă atentie, seriozitate și standarde ridicate prin care construim fiecare vacanță, la un preț corect”, completează Alin Burcea, CEO Paralela 45.