Acasă Stiri Locale Campanie de strângere de fonduri pentru a deschide un magazin de bere...

Campanie de strângere de fonduri pentru a deschide un magazin de bere artizanală românească în București

16
0
DISTRIBUIȚI

Investind minim 100 de lei și până la 25.000 lei oricine poate deveni parte din povestea unui magazin de bere artizanală românească, al doilea de acest tip în București. Inedita campanie de strângere de fonduri se numește ”Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână” și este realizată de în parteneriat cu studio-ul de creație SOCUCU.

Începută în urmă cu o săptămână, campania ar urma să se încheie pe 22 noiembrie 2018 și are ca scop strângerea a 110.000 de lei pentru deschiderea celui de-al doilea magazin de bere artizanală românească în București. Acesta va fi amplasat în Agora Floreasca.

”Acum trei luni am pornit aventura vieții noastre – am deschis The Beer Institute. Îi invităm pe toți iubitorii de bere să ia și ei parte la aventură și să devină ambasadori ai The Beer Institute și ai berii artizanale românești! Avem nevoie de sprijin așa că ne-am hotărât să începem o Campanie. Mecanismul este foarte simpu, mai ales pentru cei cărora le place berea. Fiecare participant poate da subscribe pentru unul dintre cele cinci pachete, care îi aduc bere, super experiențe și chiar șansa de a avea numele pe Wall of Fame în noul shop”, explică Adina Mugescu, CEO și co-fondator The Beer Institute.

”Banii pe care o să-i strângem în Campanie vor fi folosiți pentru amenajare, echipare și utilare dar și pentru primul stoc de bere artizanală. Campania durează 30 de zile, iar dacă totul se desfășoară așa cum ne-am propus și vom strânge banii necesari, pe 1 decembrie, de Ziua Națională a României, vrem să tăiem panglica și să inaugurăm noul magazin”, a declarat Andreea Săraru, co-fondator The Beer Institute.

Campania se adresează exclusive persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.